Thursday, May 21, 2009

Pizza lagi...



Hari selasa lepas ktorg tido di apartmen JB coz dah lama x balik sana. Almost 3 wks kot..Biasala..umah klu lama sikit kena tinggal of course la penuh dgn dust..hmm..bersin2 aku dibuatnya..apalagi sampai je aptmen..aku n maid gotong royong la membersihkan umah..berbagi tugas..Mcm lagu wonderpets tu..'apa yang penting..bekerjasama..' heee..aku kasi bersih 17th floor..my maid bersihkan umah yang kat 6th floor..Papa plak..hee..mcm biasala..tlg tgk anak2..jd baby sitter jap..senang je tugas papa tu.

Morningnya..xde plan apa2..My hubby ade keje kat PTP..ktorg no activity..klu tido setakat 1 mlm je, memang la aku x memasak..buat penat g pasar je..nak brkemas lagi..ptgnya nak blk kota plk..so selalunya ktorg klua lunch kat luar, otherwise beli je lauk kat restoran bwh tu..

Stay kat aptmen, without any activity mmg boring..so..aku decide bwk my kids g Metrojaya..lgpun ade sales..blhla aku shopping ckt2..release tension gitu..
As usual, anak dara aku ni klu g shopping complex mesti nak mkn Pizza.."mummy, nak pizza..nak pizza..". So..we all having our lunch at Vivo..coz kat Pelangi tu xde Pizza Hut..
Layan...

Posing dulu depan aptmen...hahaha..

Pizza pilhan Puteri....

Menu yang boleh buat Sufi duduk diam dalam baby chair...

Spageti mummy pun dia bantai.....


Mummy punya menu....


My maid punya la...



Abis makan, aku masuk metrojaya..ade metrojaya preview sales..g kat children dep. byk gak baju2 yang cantik2 esp kat sommerset bay..puteri mcm biasala..nak itula..nak inila..
sabar je la..
Masa nak bayar, sedang cashier tu check 1 persatu bj2 yg ade dlm bakul aku tu..terkejut aku bila ade 5 helai baju yg aku x tau sape punya inside the basket.."eh dik..tu bukan akak punya"..sape plak yg mskkan dlm bakul nih.." hmm..rupa2nya..Puteri punya keje...dgn muka slumber dia kata "puteri yang masukkan dlm bakul tu la mi..., puteri nak baju2 tu..."cisss..hampehh betul la minah ni..dlm diam2 dia buat keje rupanya...











1 comment:

  1. Hahaha.. amboi2... bhya neh.. kcik2 da boros... perlu di kawal.. hee...
    sufi da besarnye... windu...

    ReplyDelete